pobor mocy - tabelka - link

Autor: adasiek (debiliada_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 20:56:50 MET DST

witam!

czy mozecie rzucic linkiem do takiej tabelki
gdzie zebrano pobor mocy poszczegolnych komponentow
komputera??

zwracam uwage, ze nie wiem jak googlac, bo pod
"power consumption overview | sheet | computer"
zwraca mi glownie pedeefy pojedynczych podzespolow;
a ja chce tabelke;

konkretnie mnie interesuje:
MOBO socket7 + 1*IDE + 1*COM + 1*DIN + 6*SIMM
HDD PIO4; 1GB;
GRAFIKA PCI S3 VIRGE
3*SIEC ISA
PENTIUM 100_at_75

z pewnoscia calosc wyciaga mniej niz 50W, ale
chcialbym wiedziec jak bardzo mniej - dlatego
potrzebuje taka tabelke;

pozdrawiam;
adas;