zgrywanie filmów z kamery na PC (chinch -> USB)

Autor: zbiggy (zbiggy_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 19:23:48 MET DST

Witam,
mam takie pytanie - załóżmy, że mam kamerę analogową z wyjściem chinch i
chciałbym sobie ponagrywać z taśmy na komp. Nie jestem za bardzo zorientowany w
temacie (wiem, że sprawę mogłaby załatwić karta TV) ale ciekawy jestem, czy
jest jakiś prostszy sposób, np. kabelek który połączy czincze z USB i wten
sposób da się zgrać materiał?

Z góry dzięki za różne sugestie,
Pozdrawiam
Zbig