Re: Padł dysk

Autor: Artur Żmudzki (azmudzki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 18:42:32 MET DST

Użytkownik "zbery" <zbery1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Padł dysk 80 segate 7200.7.
>
> Efekt jest taki że jak go podłanczam to nie startuje zasilacz.
>
> Da sie to jakos naprawić? Może ma ktoś namiar na firme ktura
wymienia takie
> dyski
>
> za odpłatnością(firma w kturej kupiłem ten dysk niestety sie
zwineła) .

Jeśli masz gwarancję to serwis producenta powninen sie nim zająć.
Miałem taki przypadek niedawno z Samsungiem. Na 2 misiące przed
upływem 3 letniego okresu gwarancji dysk został wymieniony.
firma w której kupiłem dysk zwineła sie chyba ze dwa lata temu.

Sprawdź to.

pozdrawiam
Art
(admin do wzięcia - Wrocław, Katowice, Warszawa)