Re: moje oczy!!!!

Autor: Wojciech K \(no spam\) (cgi_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 18:35:45 MET DST

Użytkownik "tomasz jakubowski" <seps25_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bjfm82$ph2$1_at_inews.gazeta.pl...
> Mam monitor LG (ctr). Po calym dniu bola mnie oczy.Chce kupic nowy
monitor,
> napewno duzy i do grafiki ale amatorskiej.Ze wzgledu na cene zastanawiam
sie
> pomiedzy 22(ctr) cale iiyama,sony lub formac lub 19(lcd) iiyama, eizo,
> formac.Slyszalem, ze mozna ustawic ctr tak, zeby oczy nie bolaly.Nie wiem
> czy warto kupic lcd i oszczedzac oczy czy wybrac jakosc i kupic ctr.I
> jeszcze jedno pytanie-jak to jest,ze podobno 17 lcd = 19 ctr. Czy to
znaczy
> [...]
Niska cena - Samsung 957
Wysoka Cena - LaCie Monitor electron 19blue IV
Jeszcze wyższa cena - Barco Personal Calibrator V MKII 16000 zl

--
Wojciech K
Spis Sieci / Neostrada http://190.internetdsl.pl/