Re: wmiarę cichy cooler do podkręconeo Athlona 1700+ (0,13mikrona)

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 18:18:00 MET DST

> Sprawdzę, ale mi tam wystarczy FanMate wyregulowany na granicy mojej
> cierpliwości... ;-)

Ta granica przeciez zalezy np. od temperatury otoczenia, obicazenia procka.
NK jest o wiele lepszy niz FanMate, ustawia sie wlasnie regulacje
temperatury startu, czyli wrazliwosc NK.
Ja ustawilem NK tak zeby przy katowaniu procka przy prime95 temperatura
ustabilizowala sie na 50 stopni.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/