Re: notebook - matryca

Autor: Sławomir Suchacz (slawomir_suchacz_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 17:19:23 MET DST

adasiek <debiliada_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> czesc;
>
> orientujecie sie moze, czy mozna wykorzystac matryce
> od notebooka do wyswietlania obrazu ze stacjonarnego
> komputera??

Można

> domyslam sie, ze matryce trzebaby wymontowac lacznie z
> wspolpracujaca z nia karta graficzna i zasilaniem;

Grafiki nie wymontujesz, a nawet jeśli (miałem laptopa z wymienną grafiką) to
nic Ci to nie da.
Zasilanie owszem - przetwornica do podświetlenia.

> tylko czy jakis notebook posiadal karte graficzna
> wymienna??

DELLe mają niektóre wymienne karty, nie wiem jak reszta. Ale jak pisałem nic
to nie da.

Zrobienie przejściówki jest dość drogie, widziałem w zagraniczym sklepie
gotowe za około 1000PLN.

Pozdrawiam