Nosniki DVD-R na polskim rynku vs Toshiba 5002

Autor: Wojtek Wojtiki (wojjtek_at_GG-230509.adresu.maila.nie.ma.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 17:04:14 MET DST

Witam !

Oto lista przetestowanych przez mnie w weekend nosnikow ,
w nawiasie informacja o producencie zawartym w lead-in .
Wszystkie te nosniki sa dostepne w cenach ponizej 7 zl
i na mojej Toshibie 5002 wypalaja sie jako 1x ( firmware 1033 )

Princo 4x : W.P..PRINCO.....
Esperanza 4x : W.P..PRINCO.....
Mediasonic : GSC001
Lead Data General : LD
MediaStore : MXL RG..01
Nashua : WX...EURODI..G-DISC
Gigamaster Multispeed : TAROKO..-X2
Mint : GSC001
Akoss : NANYA ..P1861

Poniaej lista nosnikow zapisanych w firmware`rze 1033 - jesli ktos ma
dostep do plytek identyfikowanych przec ADVDinfo w taki wlasnie sposob -
prosze o kontakt , skazany jestem na wypalanie 1x , ciagle szukanie -
albo zakup drogich TDK i Verbatimow - przynajmniej do czasu az pojawi
sie nowy kmedit z obsluga firmwar`u 1033 - wtedy kazdy bedzie mogl sobie
wpisac dowolna sygnature plyty i cieszyc sie wypalaniem z predkoscia
maksymalna :)

TDKG010000d9
TDKG02000000
MCC 00RG200_