Pomocy !!!

Autor: tututu (lekka_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 15:52:29 MET DST

Witam. Mam problem. Mój komputer po ok 6 min pracy wyświetla następujący
komunikat " svhost.exe wygererował bład ". Po tym komunikacie nie mogę
korzystac ani z linków zamiezczonych w poczcie e-mailowej ani kopiować teksu
w poczcie i w Wordzie oraz wysłać bezposredniej odpowiedzi do nadawcy
e-maila
Zaistalowałem ponownie Outlocka oraz Windowsa ale niestety nic nie pomogło.
POMOCY
ps. wiem ze to nie ta grupa ale nie wiem gdzie szukać tej

--
ps. kup koszulkę ze sportowym nadrukiem w http://butik.pl/sportowy
Andrzej Kłódkowski  gg 1396752  andrzej.klodkowski_at_plusnet.pl