Re: jak sformatowac partycje?

Autor: Jacek Kotlarski (cichy_at_linux.bielsko.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 14:45:37 MET DST

Dnia Ndz, 07 Wrz 2003 o 10:54 GMT, osobie znanej jako Ala
przyszło do głowy napisać:
> Jakis czas temu do xp na jednej z partycji doinstalowalam Me - teraz wiem,
> ze w tej kolejnosci nie wolno. Me zrobil sieczke w plikach startowych xp i
> nie mam dostepu do tej drugiej partycji. Chcę sformatowac partycję z xp
> (rozszerzoną) i zainstalowac system jeszcze raz. I tu problem - nie moge
> tego zrobić fdiskiem, bo wykrywane są dyski logiczne, a gdy je usuwam, fdisk
> twierdzi, że nie śsą one określone. Jak można zrobić format drugiej partycji
> z poziomu dos-a, jezeli fdisk sobie nie radzi???

Nie radzi sobie, bo fdisk tego nie potrafi :D do formatowania partycji
służy, jak trudno się domyślić, program o nazwie ,,format'' i nie pytaj
dlaczego nadano mu tak nieintuicyjną nazwę bo nie potrafię tego bliżej
wytłumaczyć.

Powodzenia!

--
---Jacek-Kotlarski--------------------------cichy-at-linux-bielsko-pl---