Re: GRAFIKA?

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 13:37:46 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
(...)
> Zawsze mam uśmiech na twarzy, jeżeli ktoś powołuje się na KŚ ... :D
A co to za różnica która redakcja zestawia wyniki np. 3dMark 2003,
problem nie w wykonaniu samego testu, bo to prawie każdy grupowicz potrafi,
lecz skąd wziąć, w warunkach domowych, do przetestowania
kilkanaście kart i zestawić wyniki ich osiągów.
Chyba, że Twoim zdaniem KŚ fałszuje wyniki...
wówczas nasza dyskusja jest bezprzedmitowa.

> Ten sam chipset powiadasz ... , a łyżka na to niemożliwe ;D
> Jakość obrazu zależy przedewszystkim od filtrów dolnoprzepustowych.

Użyłem skrótu myślowego, chodziło mi o cały układ (kartę)
z danym chipsetem.