Re: Stary temat.

Autor: simon.verhoeven (sverhoeven_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 13:14:08 MET DST

A ja robie tak:
Kopiuje bios i prg do flashowania (awdflash) na glowny dysk C zmieniam
wczesniej im nazwy na jakies krotkie latwe do zapamietania. Mam win98 i przy
uruchamianiu klepie F5, uruchamiajac komp w trybie awaryjnym wiersza polecen
(to wazne!)
Pisze z wiersza polecen trybu awa. latwa nazwe zminiona przeze mnie niedawno
programu do flashowania np: a
Uruchamia sie awdflash i on zadaje kilka pytan m.in. o nazwe biosu stara
nazwa zwykle jest w postaci astwd234f34.bin (czyli w postaci calkowicie nie
do zapamietania dla mnie :-) ) ale przeciez wczesniej zmienilem mu nazwe na
latwa np: a.bin. i taka tez nazwe podaje, po tym kaze zapamietac stary bios
i areyou sure? yes i modlitwa coby pradu nie wylaczyli 4 sekundy, reset
komputera i potem wejscie do biosu i load setup defaults, save i znowu reset
i dopiero teraz wchodze i ustawiam sobie bios po swojemu.
Takie jest moje dzialanie w dziedzinie aktualizacji biosu. ;-)

zdrowko

sver