problem sprzetowy??? prosze pomozcie

Autor: changer (changer_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 13:19:48 MET DST

Witam

Ponawiam prośbe o pomoc...

system WIN ME PL
Moja konfiguracja sprzetowa to:
Intel Cel 466 Ram 192MB Płyta PROCOMP BIZ1A na ZX dzwiek SOUND BLASTER LIVE
1024, graficzna VOODOO3 2000 16MB;

oraz nieszczesny tuner TV KWORLD STEREO NICAM / TXT / FM na chipsecie
PHILIPS 7134
Oprogramowanie od producenta MPEG TV STATION

Problem jest taki........
sterowniki instaluja sie wporzadku urzadzenie jest zainstalowae w systemie
natomiast tuz po instalacji do obslugi tunera tj. MPEG TV STATION i po
restarcie pokazuje sie od razu blad "cannot get device 2"
po kliknieciu OK kolejny blad "Remotectl"
a przy uruchomieniu tego programu takie cos "nieudane zainicjowanie H/W"

Aha i ten program MPEG TV STATION wywala mi dzwiek :( i w winampie cisza :(

noi tuner mam juz z 3 tygodnie i nic ne widzialem :(
to wina systemu ??? karty dzwiekowej?? plyty glownej??
czy to bardziej problem programowy czy jednak konflikt sprzetowy???

prosze o pomoc
Dzieki i pozdrawiam