Problem ze starym monitorem Compaq

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 11:33:39 MET DST

Moj kumpel jakis czas temu dostal monitor Compaq nei pierwszej mlodosci.
Monitor jest bodajze 14 calowy.

Na tabliczce z tylu obudowy widnieje opis o takiej tresci.
COMPAQ COMPUTER CORP
model no. 444T
power 100-240 VAC 50-60 Hz 1.6A
spares 147265-622
FCC ID BR8SM-1557
ASS'Y NO. 147254-622

Monitor dziala z roznym powodzeniem.
Wtyczka od sygnalu obrazu byla troche zepsuta wiec postanowil ja naprawic.

Odcial wtyczke i rozebral ja tak aby wiedziec do jakich pinow podlaczyc
jakie kable. Przylutowal kabelki do nowej wtyczki na podstawie ulozenia przewodow
ze starej wtyczki. Monitor jednak nie dziala :|

Czy jest gdzies w sieci schemat wtyczki od sygnalu obrazu do tego monitora ?
Czy jest tez moze schemat tych przewodow na plycie monitora ?

Bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam
Tomek Dębiński
tdebinski_at_poczta.onet.pl