Radon i rozdzielczość 1280x960

Autor: Robert P. (robopi_NO_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 09:32:17 MET DST

Witam,
mam problem z kartami opartymi na Radeonie. Dotychczas pracowałem na karcie
Matrox w trybie 1280 x 960 i po przesiadce na Radona nie mogę uzyskać tej
rozdzielczości. Czy możecie polecić jakiś program, wpisy do rejestru lub
cokolwiek innego, aby uzyskanie tej rozdzielczości było możliwe (przy
dowolnie wybieranej częstotliwości odświeżania ekranu)?

Robert