Re: nowy zestaw

Autor: Merry Meriadok (merry_meriadok_at_gazeta.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 01:01:44 MET DST

Użytkownik "narmo" <narmo_usunto_at_onhill.gda.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś mógłby chociaż napisać mi, czy nie ma w tej konfiguracji jakiś
> poważnych błędów, niezgodności albo kijowych podzespołów? Nie chciałbym,
> żeby okazało się, że po złożeniu coś nie będzie działać.

Stanowczo odradzam kupno tego Dżiforsa - 440 jest naprawdę do niczego.
Rozejrzyj się lepiej za Radeonem.
Nie jestem expertem w dziedzinie nowych kart graficznych więc nie powiem Ci
którą karte i jakiego producenta.
Przejrzyj chociaż to forum, powinieneś otrzymać odpowiedź:
http://www.community.tomshardware.pl/community/postlist.pl?Cat=&Board=graphic

Co do obudowy - wystrzegaj się zasilaczy Codegen, Megabajt, Deer.
Ale Modecom jest już całkiem całkiem.
Wybierz sobie coś spośród Modecoma właśnie:
http://www.modecom.pl/katalog.php?kategoria=1&model=all&send=Szukaj

Zasilacz jest moim zdaniem najbardziej niedocenianym elementem komputera. A
kiepski może sprawić że komputer:
- będzie niestabilny
- będzie się zawieszał
- będzie się restartował
- będzie rozwalał twarde dyski
a jak się spali (co przydarzyć się może w zasadzie każdemu zasilaczowi) to
brak elementów zabezpieczających spowoduje zniszczenie przynajmniej napędów
w komputerze. A może nawet i wszystkiego.

Pozdrawiam!