Czy chcę Debugować ??

Autor: Robert_Gabba_24 (setcom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 00:17:59 MET DST

wystąpił błąd w czasie wykonywania. Czy chcesz Debugować ? wiersz: 476
błąd:Nie mozna odnaleźć określonego modułu. TAK lub NIE, co ja mam zrobić
żeby strony mi się dobrze wczytywały w tym Explorerze 6.0, i proszę o
dostarczenie mi odpowiedzi bezposrednio do mnie bo nie wiem jak je później
odszukać, nie wiem nawet jak odszukać swoje ogłoszenie, jestem poczatkujacy
na listach subskrypcyjnych !!! DZIEKUJĘ MISTRZOWIE I MISTRZYNIE !!