Re: wmiarę cichy cooler do podkręconeo Athlona 1700+ (0,13mikrona)

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 22:08:18 MET DST

Użytkownik "pwil" <pwil_at_kgb.pl> napisał w wiadomości

> Jak wygląda ten NK i po ile chodzi? Czy to jest coś w styli Zalmana
FanMate
> za 15pln?

Na mojej stronce (w stopce jest link) sa zdjecia w galerii. Na allegro
konstruktor NK sprzedaje wlasnie po 15 zl podstawowa wersje, jest tez
drozsza z alarmem dzwiekowym po przekroczeniu krytycznej temperatury
(buczek).
NK jest duzo lepszy od FanMate, nie trzeba podkrecac samemu gdy jest cieplej
lub bardziej obciazamy sprzet, NK dziala automatycznie, raz wystarczy go
wyregulowac (ustawia sie temperature startu przy ktorej daje 5V na wentyl,
pozniej liniowo rosnie napiecie razem z temperatura, co jest w sumie
posrednio ustawieniem temperatury rownowagi). Na mojej stronce dalem pare
opisow.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/