WinXP niewidzi p³yt...

Autor: Czolgista (Czolgista3_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 21:21:24 MET DST

Po pierwsze nie wiem czy to dobra grupa ale co mi tam, spytam sie :)
Wiec mam WinXP i ma³y problem. Pare dni temu moj niezbyt inteligentny brat
bawi³ sie w windowsie jakimis programami, ktore pewnie sam niewiedizal do
czego sluza ;) i od tamtej pory ani cd-rom ani nagrywarka ani virtualne
napedy nieodczytuja dyskow i wyskakuje komunikat "system Windows nie moze
czytaæ z tego typu dysku. dysk mo¿e byæ uszkodzony lub u¿ywa formatu
niezgodnego z systemem Windows". Czy ktos wie czym to moze byæ spowodowane i
o co wogule mu chodzi ?? Bede wdziêczny za wszelka pomoc.

Czolg.