Re: [OT] Catalyst 3,7

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_WYWALTO.satfilm.net.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 20:39:45 MET DST

W poprzednim odcinku telenoweli Santa Barabara Łukasz Ledóchowski
powiedzial :

> Czy u was na nowych Catalystach i nowym control panelu też zniknęły
> ustawienia trybu Overlay i został tylko tryb teatralny do zaznaczenia?
> Strasznie to denerwujące bo nie moge włączyć Same on all...

az tak daleko sie nie zaglebialem...ale u siebie zauwazylem ze mooocno
mi zwolnilo GTA VC - na oryginalnych sterach z cd - bodajze 3.1 chodzilo
idealnie tak na 3.7 mi skacze... sciagnolem juz sobie spowrotem 3.6 choc
szukam omegi opartych na 3.6
nie polecam 3.7
pozdro

--