Re: chlodzenie Athlona XP 2500+

Autor: pwil (pwil_at_kgb.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 17:25:07 MET DST

Sławek nastukał(a):

> Po odpaleniu jakiejs gierki 3d temp. rosnie do 60 albo i wiecej. Plyte
> mam msi na kt 600, do coolera na procku jest dojscie chlodnego powietrza
> z poza obudowy. sytuacja taka same bez wzgledu na paste chlodzaca
> (srebrna standartowo dodawana do colera dziala tak samo jak obecnie
> nalozona biala). Obudowa to chieftec (bez dodatkowych wentylatorkow).

Nie wiem jak Twoje MSI na KT600, ale w MSI KT3V/KT4V pomiar jest z czujki,
czyli powinno wskazywać mało, ale jest on celowo zawyżony, żeby udawać pomiar
z diody. Efekt jest taki, że u mnie na WC wskazania rzędu 55C i więcej to
normalka, ale to też przez to, że nie mam przeciągu pod socketem i czujnik
jeszcze bardziej zawyża... Jeśli chodzi o zabezpieczenie termiczne to
temperatura w KT3V/KT4V jest pobierana z diody...

--
  /          /\  "a codegen czy chieftec to są zasilacze OEM tak jak i te