Re: Dobra płyta pod Pentium 3 (fcpga), poradźcie

Autor: Harpoon (harpoon_at_finskog.com.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 19:25:41 MET DST

Użytkownik "e1mo" <e1mo_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupić płytę główną pod procesor Pentium 3 (pod złącze Socket
370)Jaką
> płytę polecacie?? (żeby obsługiwała pamęci DDR, i co najmniej 4 złącza
PCI)Jaki
> chipset byłby najlepszy?? Szukałem już w Sieci, ale jak do tej pory nic
nie
> znalazłem.
>
> Aha, i jeszcze jedno - jakie były najszybsze procesory Pentium3??
>
> Za pomoc z góry dziękuję
>
> --

bedzie kłopot nikt juz tego nie produkuje czasem gdzies w hurtowniach po
magazynach coś zalega - IMHO najprościej z wtónego rynku, giełda, komis a
jak lubisz ryzykowac to allegro
Generalnie pod PIII najlepsze płyty były na chipsetach BX i i815 BTW po co
ci DDR ? Pentium III i tak nie potrafi wykorzystac tej przepustowosci jaką
oferują wiec jest to tylko wywalanie kasy

Harpoon