Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: Tomek (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 17:21:17 MET DST

Użytkownik "Maciej Szyszko" <trevayne_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
>
> "monitor LCD - nie kupuj" krotki i prosty wniosek do jakiego doszedlem po
> zglebieniu tematow. Chcialem zakupuic monitor LCD '17, fajny bajer, wiecej
> miejsca na biurku. Troche kosztowna zabawka ale mimo wszystko mialem
zamiar
> juz kupowac gdy dowiedzialem sie o martwych pixelach.
> Sprawa wyglada tak, ze 10% na martwe pixele juz w trakcie zakupu.

wg mnie to totalna bzdura, kupowalem 2 monitory i zaden nie mial nawet
jednego bad pixela

>Reszta monitorow z czasem uzywania moze miec do 10 martwych pixeli lub 2
obok
> siebie (wtedy mozna juz wymienic monitor jesli jest na gwarancji).

W czasie pracy w przeciwienstwie do CRT raczej sie nie zdarza zeby LCD
dostawal bad pixele. Wymiana na nowy zalezy od producenta, on okresla ile
moze byc uszkodzonych pixeli.

> Podejrzewam ze po wydatku ~2.tys nie chcialbym pracowac na monitorze ktory
> ma kilka martwych wkurzajacych "punktow".

Tez bym nie chcial dlatego przy zakupie trzeba sprawdzac.

> Bylbym wdzieczny za wypowiedzi osob ktore maja LCD i nie narzekaja.
Dzieki.

Mam Nec 1760NX-BK nie narzekam i polecam

pozdrawiam
Tomek