Tuner KWORLD blokuje start systemu

Autor: zajac (alpines_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 16:39:27 MET DST

Witam
Nie moge zainstalowac tego tunera. Po włozeniu do slotu i właczeniu, komp
się nie uruchamia, czarne tło monitora. Podejrzewam ze jest konflikt jest z
kartą graficzną. Mam abit VH6 II Cel 700 128 RAM Riva M64 Nie wiem jak
skorygowac bios, jesli wina lezy po jego stronie. Monitor zachowuje się tak
jakby wogóle nie był podłączony do kompa. Jest to karta MPEG TV station
KW-TV878-FBKM .Kupiłem ją w komisie i nie wiem czy jest nie dobra, czy ja
nie znam sie na nie. Bardzo prosze o pomoc, kogos kto poradził sobie z czyms
takim
        Pozdrawiam

---