Re: Wybór monitora

Autor: _at_Rudekolek@
Data: Sat 06 Sep 2003 - 15:30:37 MET DST

> [...]
> praktycznie idealną (maleńkie odchylenie w jednym narożniku rzędu 1 mm) a
> nie miałem możliwości wybrania konkretnego egzemplarza (kupowałem
> bezpośrednio z hurtowni i wyszedł mi ponad 200 złotych taniej więc ten 1
mm
> przeżyję :) 700P w pracy też jest całkiem niezły pod tym względem -
również
> 700P znajomej. 700B w pracy i u jednego z moich userów pompują i są
krzywe.
> Wszystkie Flatrony mają ostry i wyraźny obraz (ale to dość powszechne w

Mam teraz obok siebie starego Nec FE700+ i nowego LGF700P.
I tego lg to mam ochotę wy... przez okno
1. Obraz nie ostry
2. Jakieś nagłe jagby rozmagnesowania
3. Pompowanie ogromne
Jestem na siebie wściekły że go kupiłem choć mnie kosztował 550.
Odradzam jakie kolwiek LG
Mój stary Nec jest 100X Lepszy