Action - co te matoly znowu kombinuja?

Autor: Strażak (strazak_at_neostrada.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 14:01:19 MET DST

Wprowadzili chyba nowy system logowania i teraz trza czekac az przysla umowe
pod wskazany adres w formularzu i potem nalezy odeslac im, oni
weryfikuja.... Co za idiota to wymyslil? Wyslalem juz dawno formularz a jak
na razie nic mi nawet nie przyszlo. W zwiazku z tym mam prosne do osob
ktorzy juz maja aktualne haslo i login o podzielenie sie ta informacja zebym
mogl sciagnac cennik na adres wojteck_at_polbox.com , z gory THX.