Re: 2 pytania.

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 12:23:05 MET DST

> 1. Mam dosc dzwny problem z plyta?

Masz czy nie masz?

> otorz podczas wlaczania niewykrywa mi
> ramu ktory siedzi w slotach, musze przed uruchomieniem
> docisnac kosci i wtedy jest ok. Sa to 3 kosci 64mb, 64mb
> i 128mb, plyta to Kt7a-raid. Co to moze byc?

Niedociśnięte kości.

> 2. Nagrywarka Lite on LTR-40125S, otorz

"otóż"

> ta nagrywarka nieche czytac plyt z
> Ms Office 2000 ;) kazda inna czyta bez problemu - robilem test, zgrywajac
> kilku plyt filmy po ok. 700mb i filmy byly ok. Natomiast przy odczycie
plyt
> z officem, niemoze odczytac jakis plikow potrzebnych do instalacji...
Mialem
> 3 rozne plyty z officiem i z kazda to samo ;| Jedna przegralem i bez
> problemu zgral do obrazu i wypalil, a potem niemogl odczytac ;| Czy to
> oznacza ze nagrywarka pada ?

Próbowałeś te same płyty odczytać na innych nagrywarkach albo choćby na
CD-ROMie?
Może wchodzą w rachubę jakieś zabezpieczenia.

BTW. popracuj nad ortografią, nie biorąc pod uwagę braku polskich liter ani
interpunkcji naliczyłem się ośmiu błędów w twoim krótkim poście.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm  not .fmv