Re: NEC 771 SB suplement

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 10:46:06 MET DST

> Zasilacz akurat mial z tych lepszych i napiecia tez byly w normie. Nec dal
> dupy i taka jest prawda.

wiele innych firm dalo dupy i co z tego wynika ??? na ta grupe przychodza
ludzie z problemami ... jezeli chcesz posluchac jaki monitor jest
najbardziej bezawaryjny to trzeba by stworzyc inna grupe, np.

pl.comp.pecet.lucky-users:)

Poza tym, np. taka firma jak iiyama tez dala dupy ... i co mam nie kupowac
ich monitorow bo kilka sztuk mialo problemy ??? albo nie kupowac LCD'kow tej
firmy bo trafil mi sie egzemplarz, w ktorym po 2 dniach uzytkowania padlo
kilkaset pikseli ???