Re: Dalej sie resetuje:(((

Autor: soomal (sprawdz_at_sygnaturke.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 20:53:02 MET DST

Użytkownik "Waldemar Kucharski" <waldekku_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Przy podobnej konfiguracji miałem ten sam problem.Pomógł dopiero format
> C i reinstalacja systemu.Minęło jak ręką odjął.Coś było skopane w
> systemie.

Ale ja system instalowalem zaledwie dwa tygodnie temu. Poza tym wydaje mi
sie, ze problem powoduje ktoras z nowosci. Na razie obstawiam na DirectX9.
Kiedys mialem 8.1 i sie nie resetowalo. Pozniej zainstalowalem 9.0 i sie
resetuje. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek, ale to by tlumaczylo dlaczeg
kiedys komp chodzil normalnie, a teraz sie chrzani.

sml