lekko softwarowe- pytanie laptop siemens C

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 08:27:50 MET DST

Prosze mnie nie gonić od razu za to pytanie, bo nie bardzo wiedzialem
gdzie to zadać a tutaj dużo ludzi ma kontakt z różnymi sprzetami
międzyinnymi z laptopami.
W siemensie c6565 na przednim panelu przed klawiszami sa przyciski- - dwa
funkcjonalne, i dwa skroty do otwierania np. internetu czy wysyłania
poczty.
Byłem na stronie poroducenta jednak okazuje sie że- faktycnzie jest
oprogramowanie do tych przyciusków programowalnych ale jest dostarczane z
laptopem a mój jest uzywany,
Sciagnać tam nie moge bo chyba tylko za kase,chociaż reszta sterowników
jest free. Nawiasem mówiąć to niezłe chamstwo żeby robić laptopa i aby w
nim włączyć dodatkowe funkcje trzeba jeszcze płacić za to
dodatkowo.śmieszne.
Dlatego mam pytanie, Czy ma może w domu na płytce ktoś cos takiego ?