Pytanie o Norton Utilities 2003 PL

Autor: Maciek Oksienciuk (maciek_at_strefagsm.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 02:26:41 MET DST

Witam, mam pytanie odnośnie pakietu Norton Utilities 2003 PL.

Mianowicie, gdy chcę odpalić Norton Disk Doctor to pokazuje mi się
dziwny komunikat:

"System operacyjny lub inny proces ma teraz dostęp w trybie
wyłączności do tego dysku lub niektórych jego plików. Norton Disk
Doctor w tej sytuacji nie może kontynuować naprawy...".

Próbowałem już wszystkie programy wyłączać i ciągle ten sam komunikat.
Może mam coś nie tak z partycjami ? Mam jedną FAT32 a reszta NTFS i na
każdej to samo. Proszę o porady. TIA.

--
- Maciek_Oksieńciuk maciek_at_strefagsm.pl GG:99670 [[