Hyundai Q910

Autor: Krzysztof Trybowski (trybowski_at_gazeta.pl.invalid)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 01:20:13 MET DST

Hej

Mam monitor Hyundaia ImageQuest Q910 (19") i problem. Otóż monitor przestał
przechodzić w tryb uśpienia po wyłączneniu komputera oraz przestał być
wykrywany przez system jako konkretny model lecz jest jako generic.
Sprawdzałem z innymi komputerami - to samo. Czy ktoś z was miał coś
podobnego? Wiecie ile może kosztować naprawa? Genralnie jest jeszcze parę
dni (dosłownie) gwarancji, ale nie mogę - cholera - znaleść paragonu (a
jest on konieczny!).

POzdrawiam,