Re: LCD "NEC 1760NX" kto ma niech pisze :) !!!!

Autor: Janek (microstar_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 23:59:58 MET DST

> tylko kilku producentow na swiecie w rzeczywistosci produkuje panele
> lcd, a nie tylko elektronike i obudowy do nich. NEC do nich nalezy,
> Acer nie

No i tu się mylisz. Acer, tak jak Sampo produkują od lat
matryce TFT i sprzedają je innym "składaczom" monitorów.
Np. matryce Sampo były (nie wiem czy nadal są) montowane,
między innymi w monitorach i notebookach Peacocka.
Natomiast Acer masowo zaopatrywał w swoje matryce
notebooki różnych firm. Produkuje je od dawna. Niedawno
rozpoczął produkcję nowoczesnych 19 calowych matryc,
podobnie jak Sanyo (montowane, między innymi w monitorach
znanej niemieckiej firmy Miro). Oprócz Sampo i Acera bardziej
znanymi producentami matryc są: Fujitsu-Siemens, NEC, Samsung,
Toshiba, Sanyo, Sony, Hitachi i Sharp.

--
pozdrawiam  :)
Janek