Re: Dalej sie resetuje:(((

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 00:04:34 MET DST

soomal dnia 2003-09-05 stwierdził(-a):

> Przeczyscilem juz dokladnie obudowe kompa i wnetrze zasilacza, jednak
> komp dalej sie resetuje.
> Temperatury to odpowiednio 31 stopni dla "system" i 42 stopni dla
> procka (w porywach 45).
> Moj sprzet:
>
> Athlon XP1800+
> ECS K7V5A Pro
> GF2MX (Creative 3D Blaster)
> Zasilacz 200W
>
> Moze to za slaby zasilacz, a moze skoki napiecia w instalacji
> eletkrycznej. G0tar pisal, zebym sciagnal jakas latke do windows'a.
> [...]

no weź sprawdź moze sobie napięcia na zasilaczu. Na czymś takim to nie
ma szans żeby to dobrze chodziło. Zapewne ten zasilacz nie jest
najwyższych lotów a dodatkowo nominalne 200W powoduje, że nie ma
możliwości tego pociagnać.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647