Re: Bios widzi, windows nie :(

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 23:38:47 MET DST

Użytkownik "B_at_rtekW" <bw_at_4it.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam taki problem
> Kupilem sobie nowy dysk, wszystko ladnie pieknie, podlaczylem go bez
> problemow..
> Wlaczam kompa - bios pokazuje ze faktycznie jest nowy dysk, a windows
nic
> nie pokazuje :(
> Co powinienem zrobic zeby to "jakos" zaczelo poprawnie dzialac?
> Nie mam juz koncepcji, grzebalem w ustawieniach, w biosie, ale to tez
nic
> nie daje..

Coś chyba mylimy pojęcia, bo jedni mówią, że ma widzieć inni, że nie.
Ciekawe co rozumiecie przez pojęcie "widzi"?
W Win2k i XP (nie pamiętam jak we wcześniejszych systemach) nowy dysk
jest widoczny we właściwościach systemu w spisie urządzeń, notomiast nie
jest widoczny jako dysk w "Mój komputer", bo potrzebuje być
sformatowany.