Re: 3 systemy na jednym dysku ?

Autor: voice (po.co_at_komu.dzis)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 22:32:43 MET DST

Kolejnosc jest taka: win98, win2k, linux.

Jesli chcesz sie dowiedziec ciekawych rzeczy o partycjach itd. to
poczytaj help do Partition Magic - tan naprawde dobrze jest to wytlumaczone.

Ja rowniez zamierzam zrobic taka instalacje...
No i zrobilbym tak: 3 partycje primary, 1 partycja extended.
Partycja primary moze byc aktywna tylko jedna w danym czasie - bedziesz
mial wiec i win98, i win2k, i linuksa na c:\ Kiedy odpalasz win98 to
partycji z win2k i linuksem nie widac... itd.

Partycje extended dzielisz sobie na iles tam logicznych dyskow - tyle
ile ci potrzeba.

Ale to jest moje zdanie - nie dam sobie reki uciac ze jest dobre (w
sensie poprawnosci dzialania kompa itp).

pozdrawiam,
voice