Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: t_harry (t_harry_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 22:21:02 MET DST

Użytkownik "TRH alias Bubby" <46349_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> A jeszcze inną sprawą jest to że miałeś zły monitor. Dobry monitor nie
> powinien wywoływać żadnych reakcji u użytkownika. Ja od dwóch lat mam
> Samsunga 700IFT i nigdy nie miałem z nim żadnych problemów. Mogę przy nim
> siedzieć cały dzień (internet, gry, filmy) i nie mam żadnych bólów oczu,
ej, sorry bardzo - do internety, gier i filmow to vci wystarczy dobra karta
z tv out i fajny telewizor - posiedz sobie np 10h nad programowaniem na
swoim szajsungu to porozmawiamy o bolu oczu
> głowy ani nawet pleców (mam dobre krzesło).

pozdr
    t_harry
(belinea 101741, zero zlych pktow, klecznik komputerowy ikea, trackball,
klawiature naturalna kupie :P)