Re: n-force2 i dwukanałowość obsługi pamięci z modułami różnych firm

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 16:05:02 MET DST

Maciej "yaq" wrote:
> Są 32 bitowe:) ale szyna jest 64 bitowa (pamieta ktos parowanie
> pamieci?), zwroc uwage ze proc chodzi znacznie szybciej niz fsb, wiec
> ma czas zeby przetrawic te dane (po co ten cache tam jest?).

fakt.. wlasnie znalazlem... szyna danych pracujaca w trybie Dual Pumping.
Czyli efektywnie 64 bity. Tego wlasnie mi brakowalo. Na 32 bitach
za cholere nie wychodzilo mi 3.2giga, chociaz akurat cachu bym w to nie
mieszal.

> Moze ktos ma pod reka link do opisu magistrali procka?

a to tez byloby mile widziane.

PS.
Jedno drobne pytanie.
Wiele sie mowi o oznaczeniach procow firmy AMD.
Sam znam te cyferki na pamiec, ale czy AMD okreslilo
gdziekolwiek ich oficjalne znaczenie ?
Mowie oczywiscie o tych mniej oczywistych niz. AXDA, DLTC

pozdr.
Przemek.