Re: n-force2 i dwukanałowość obsługi pamięci z modułami różnych firm

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 15:36:51 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
> Hi,

> Mają 64-bitową szynę danych jak wszystkie procesory od czasów
> Pentium aż po Pentium 4, włączając w to procesory AMD.

cytuje:
"Dwa nowe produkty potentatów w dziedzinie procesorów dla komputerów
osobistych miały podobny cel: zajęcie niszy rynkowej platform popularnych
obsługujących architekturę 64-bitową.
Te dwa nowe twory to: Intel Itanium 2 i AMD Athlon-64."

wnioskuje wiec ze wczesniejsze byly 32-bitowe. Gdzie sie myle ?

pozdr.
Przemek.