Re: co to za proces ??

Autor: monia (monia_mb_at_op.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 15:23:36 MET DST

Użytkownik "Przemek_Szrk" wystukał:

> To program do automatycznego update zazwyczaj isntalowany
> z pakietem Logitecha.
> Rozprowadzany na przyklad z Logitech Image Studio 7 dla
> kamery webowej jako dodatek Desktop Messenger, czasem tez
> z kamerkami Kodaka.
> Bywa tez ze uzywany przez automatyczny update logitech mouseware.

rzeczywiście to będzie Logitch, mam mousa i klawisze tej firmy :0)

> Jesli dreczy Cie mysl o jego obecnosci usun. Nic nie stracisz a zyskasz
> spokoj ;).

 nie będę usuwać, już jestem spokojna, przez chwilę ,martwiłam się na zapas,
bo myślalam że jakieś "dziadostwo" mi się przypętało...

> PS.
> Google Twoim przyjacielem jest !!

rzeczywiście trochę o tym piszą, poczytałam...
sorki, że nie wyszukałam se sama nim zadałam pytanie, ale w sytuacjach
zaniepokojenia nie myślę racjonalnie ;0)

> pozdr.

ja również pozdrawiam i dziękuję
monia