Re: Monitor LCD

Autor: Kamil (kh13_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 13:37:29 MET DST

Użytkownik "Dido" <XXXXXXX_at_wsdfsdfsdfert.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Plastic" <plastic2_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> monitor

> uwagę

> 1) Samsungs 152S
> 2) Samsung 152B
> 3)Yiiama ES380 Prolite
>
> a jak masz wiecej kasy to
>
> 4) Samsung 172T (pełny wypas)
>
> to monitory warte uwagi - najlepsze w swojej klasie - najlepiej jak
> poszukasz gdzies sklepu gdzie mozna obejrzec te modele ( zeby nie bylo
> martwych pixeli)
>
> pozdrawiam
>
> Dido

e tam... ja polecam Belinea 101517, a przy wyborze LCD sugeruj sie:
-czasem reakcji piksela (im mniejsza tym lepiej, nie bedzie smug w grach,
najlepiej zeby bylo 25 ms alboi mniej)
-jasnosc
-kontrast
-gwarancja na martwe piksele
-kat widzenia poziomy

ja mam belinea101570 i on apo prostu wymiata, nie ma zadnych smug ani nic w
tym rodzaju,

NO I OCZY W OGOLE NIE BOLA!!!!!!!!!

link do tego modelu:

Ponizej masz warunki gwarancji firmy Belinea w razie pokazania sie martwych
pikseli:

Szczególowe warunki i zasady dotyczace defektów monitorow Belinea

Typowe dla monitorów LCD defekty pikseli sa zwiazane z technologicznymi i
inzynieryjnymi

aspektami procesu produkcyjnego. Monitory oferowane przez MAXDATA sa zgodne
ze

standardem ISO 13406-2. Wszystkie monitory Belinea sa zgodne z kategoria
defektów pikseli

poziom 2 oraz z kategoria odbicia swiatla poziom 1 powyzszej normy .

MAXDATA uznaje, ze monitor kwalifikuje sie do naprawy gwarancyjnej jesli
posiada uszkodzony:

- jeden piksel w czesci centralnej

- lub dwa piksele poza czescia centralna ekranu

jesli odleglosc miedzy nimi jest mniejsza niz 15 cm

- lub trzy piksele.

Czesc centralna wyswietlacza oznacza kolo o srednicy 1/3 przekatnej panela,

którego srodek znajduje sie w punkcie przeciecia przekatnych ekranu.

Przykladowe srednice obszaru centralnego dla róznych modeli paneli LCD
BELINEA:

15'' = 12,5 cm

17'' = 14,4 cm

18'' = 15,3 cm

19'' = 16,0 cm

MAXDATA uznaje, ze monitor kwalifikuje sie do naprawy gwarancyjnej jesli
posiada:

- jeden z trzech lezacych obok siebie subpikseli (<10mm)

znajduje sie w czesci centralnej ekranu

- w czesci centralnej ekranu znajduja sie trzy wadliwie swiecace subpiksele

- na calym panelu wystepuje >9 wadliwych subpikseli

UWAGA:

- jeden pixel sklada sie z trzech subpikseli (czerwonego, zielonego,
niebieskiego).

- trzy blednie swiecace, lezace bezposrednio obok siebie,

subpiksele sa traktowane jak jeden wadliwy piksel.

- trzy subpiksele lezace w odleglosci < 10mm miedzy nimi sa traktowane jak
jeden piksel

- odleglosc miedzy pikselem a grupa 3 wadliwych subpikseli (odl.<10 mm )

jest to odleglosc mierzona miedzy pikselem a subpikselem lezacym najblizej.

Dla przetestowania panelu, warunki jego otoczenia sa wymagane jak ponizej:

- Czas operacji > 1 godzina

- Temperatura otoczenia 25 C +/- 5 C

- Wzgledna wilogotnosc 40-70 %

- Testowanie musi sie odbywac w ciemnym pomieszczeniu

Ostatecznej kwalifikacji dokonywac bedzie serwis MAXDATA. Wymiana monitorów
bedzie sie

odbywac za posrednictwem serwisu zewnetrznego producenta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty w wysokosci 120 Pln netto
ponosi reklamujacy.