vpn problem

Autor: mk (marcinkozak.bleble_at_adres.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 13:17:12 MET DST

Może NTG ale na innych grupach nie dostałem odpowiedzi:

Od razu z góry zaznaczę, że jestem w tym temacie laikiem.
Otóż problem jest następujący: firma pracuje w sieci ethernet.
W przypadku moim przypadku występuję następujący problem.
Po nawiązaniu połączenia vpn z serwerem znajdującym się poza
naszą siecią zostaje "zabity" internet na moim komputerze.
Problem ten nie występuje na innych użytkowanikach.
Występuje jeżeli używam ww połączenia na innych maszynach.

Zjawisko takie wystąpiło w przeszłości, jednakże w wyniku czegoś zanikło,
teraz występuje ponownie po dwukrotnej instalacji systemu (winXP) na moim
komputerze.

Będę wdzięczny (ja i nasz admin) za każdą podpowiedź.

--
Marcin