Z komputera na telewizor

Autor: Yoyek (Yoyek5_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 13:13:32 MET DST

Witam,
Czy ktoś może pomóc?
Mam problem z podłączeniem telewizora do kompa. Wyświetla mi się tylko
standardowy ekran Windows POST (czy jak on tam się zwie, sama wybrana
tapeta) , oraz wskaźnik myszy, nic poza tym. Tak powinno być, owszem ale
jeszcze przed ustawieniem sterownika, a ja już wszystko ustawiłem (PAL B,
powiększ do rozmiaru tego monitora, rozdz. 800 na 600 itd.), ale wciąż mam
ten problem. Korzystam z WinXP, GFORCE 2 MX/MX 400 poprzez kabel SVHS -
SCART.
Co powinienem jeszcze zrobić? Gdzie leży problem?
Proszę o info.
Pozdrawiam
Jarek