Re: Sciaganie calej zawartosci strony www

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 12:43:17 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." napisał:

> np. HTTrack.

No, no, no...
Ściągnąłem, odpaliłem, porównałem do HTTPWeazlea. Miód malinka. Naprawdę
fajny soft, nieźle zrobiony. Nawet konfiguracja (mimo iż stosunkowo
skomplikowana) jest o wiele bardziej przejrzysta od HTTPWeazela. Jeszcze nie
sprawdziłem jak w akcji (pierwsza próba zakończyła się fiaskiem - pewnie coś
skopałem w konfigu), ale pierwsze wrażenie jest naprawdę niezłe. No i
najważniejsze - wszystko po polsku i free.

P.S.
Brakuje mi jednej funkcji, albo się nie doszukałem: minimalny rozmiar
ściąganego pliku. Maksymalny ogranicznik jest, ale minimalny? Pomoże ktoś?

--
Pozdrawiam,
Sniper