Re: chieftec - glosnosc

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 12:02:42 MET DST

Użytkownik "sliver" <sliver_at_e-post.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic chieftec'a HPC-360-202(ten z 1 coolerem), ale slyszalem
> wiele opini o jego glosnosci. Jedni pisza, ze strasznie wyje a inni, ze go
> wcale nie slychac. Jak to w koncu jest?? Czy wersja DF jest duzo cichsza??

DF jest glosniejszy, bo 2 wiatraki sa glosniejsze niz jeden ( w wyjatkowych
sytuacjach moze byc inaczej).
U mnie standardowy wiatrak krecil sie na 1450 rpm, bylo wzglednie cicho
(ciszej niz Codegen 300W, ciszej niz Enlight 300W).
Lozyska kulkowe jednak maja nieprzyjemny dzwiek, wiec wymienilem wiatrak na
PAPSTa, opis na mojej stronce o wyciszaniu.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/