Re: mozliwosci sprzetowe

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 11:50:01 MET DST

On Thu, 04 Sep 2003 20:33:00 +0200, Radoslaw Sokol wrote:

[...]

> Mam swój jeden ulubiony sklep w Gliwicach, gdzie naprawdę
> można spokojnie kupować, nie ma problemów ze zwrotami gwaran-
> cyjnymi, a sprzedawcy nie wcisną klientowi strasznych głupot.

Też znam taki... w Bydgoszczy ;)

> Jednak w hipermarketach jest rzeczywiście zdecydowanie gorzej.
> Gorzej nawet pewnie, niż w małych sklepach o niskiej renomie.

No, tu może być różnie ;) W pewnej piwnicy zwanej szumnie sklepem
zaproponowano mi wymianę karty graficznej w notebook'u. Na coś
solidniejszego, bo Radeon M6 to jakiś badziew ;).
Proponuję remis :>

[...]
> Już można ;) Jestem teraz pełnoprawnym mikroelektronikiem :)

No to: Congratulations.....

 ooooooo
|oooooo|__
| . . | |
| . |_/
| . . |
 \____/

Twoje zdrowie :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!