Re: ECS K7S5A i problem

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 11:19:09 MET DST

Użytkownik "Coin" <coin_at_website.pl> napisał w wiadomości
Witam.

> No prosze. To chyba mam szczescie bo mam ta plyte i jeszcze NIGDY nie
mialem
> z nia problemow ;)
> Ale moze jakis dziwny jestem ;-)
>
> Coin

Podaj szesc numerow , najlepiej na priva :-))))

Juz kiedys pisalem, te plyty dzialaja w magicznej
konfiguracji.

Malo tego, kiedy ostatnio dostalem kompa
na ECS z PIV w celu wymiany grafiki na lepsza
i te gowno ECS rowniez nie chcialo ruszyc, ,
w instrukcji pisalo ruszy, na roznych forum
doczytalem - te typy tak maja,
stwierdzilem ze firma ECS to jedna wielka pomylka.

pozdrawiam
Adams