Re: Uwagi mile widziane :)

Autor: JakubS (jasiemNoSpamero_at_o2.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 09:32:31 MET DST

> Nie warto inwestować w KT400 wybierz coś na KT333 np Asus A7V333, MSI
> KT3V

Akurat w cenniku nie bylo takiej płyty, stąd ten wybór-to była najtańsza
sensowna propozycja. Ale dzięki za uwagę :)

> mało ale jak nie ma kasy to trudno 256/333

Tu masz rację, chyba za bardzo "przyciąłem" koszty-a jeśli chodzi o ilość
ramu, to prawdopodobnie później będzie dokupiony.

> mają chyba 2 lata gwarancji. Jeżeli zależy Ci/koledze na bezgłośnym
> dysku bierz seagate jeżeli niekoniecznie weź WD 40GB 7200 8MB cache 3
> lata gwarancji

Wezmę to pod uwagę, chyba nie musi być super cicho.

> ojojoj Tylko nie mów że chcesz to "pchać" na codegenie

Wiem, wiem :) Sobie bym nie kupił,ale to nie moja kasa i nie mój komp, nie
wiem czy przekonam przyszłego właściciela do jakiegoś porządnego zasilacza.
A jeśli już, to co proponujesz w miarę niedrogiego i porządnego? Chieftec
jest ok?

> pozdro
> dominiq
Dzięki i tez pozdrawiam