Re: proszę pomóżcie!!!

Autor: Waldemar Kucharski (waldekku_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 00:01:28 MET DST

Barni napisał/a
> Ja przeinstalować system z windows xp na 98 podajcie mi dokładną
> instrukcje. Tak aby najpierw sformatować dysk usunąć windowsa i
> zainstalować go ponownie. Proszę przedstawcie mi krok po kroku.

1.Postaraj się o dysk startowy np z Win98se albo Millenium
2.Uruchom komputer z dyskiem startowym w stacji dysków
3.Wybierz opcję "Uruchom z obsługą CDRom"
4.Przejdż na dysk wirtualny który zostanie utworzony podczas startu z
dyskietki.
5.Powinno być tam polecenie FORMAT.EXE
6.Napisz format C: (pomiędzy format a C: wstaw spację)

Po formatowaniu z Windowsa nie będzie śladu.

7.Po sformatowaniu wsadż płytę z systemem przejdż na dysk CDRom
,poleceniem Dir wyswietl zawartośc dysku i wpisz setup.
Po naciśnięciu "Enter" ruszy instalacja.

--
Pozdrawiam
Waldemar Kucharski