Problem z Biosem na A7N8X-X

Autor: Qra (qra20_at_op.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 23:34:04 MET DST

Płyta poszła na gwarancje i zaczęły się (na razie małe) schody.
Serwisant stwierdził uszkodzenie kości BIOSu na skutek zwarcia
powstałego w wyniku złego zamontowania płyty w obudowie (???)
i ukruszenie rdzenia procesora (Duron 1GHz).
W związku z tym mam do szanownych grupowiczów pytania
1. Niewłaściwy montaż płyty nie wchodzi w grę ale interesuje mnie
czy można w 5 minut sprawdzić, że BIOS został uszkodzony przez zwarcie ?
2. Jestem pewien, że procesor nie był ukruszony ale nawet jeśli to czy
ukruszony procesor może działać (?) prawidłowo (??) ?

Qra