Re: Zasilacz Deer DR-A400ATX

Autor: blueew4a64 (blueeyed_at_nospamo2.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 23:04:51 MET DST

> Podobno nowsze płyty pobierają napięcie dla CPU z linii +12V. Samo AMD zaleca
> producentom płyt głównych takie rozwiązania... Zdaje się gdzieś na AMD.com
> widziałem PDF-a z info dot. właśnie zasilania procesora z +12V...

jakiś czas temu napisałem:

"For AMD users, the FSP400 will work well with AMD processors, since the
majority of the power from the unit is coming in on the +3.3V and +5V
rails"

"Unfortunately, the Stealth could make up by having a large +12V rail
for Intel systems as well"

czyli wg tego intel-e wymagaj? dużo watów na 12V,
a amd-eki na 3.3 i 5 ...

ale - co w przypadku gdy plyta athlonowa
ma pol?czenie z zasilaczem także przez
kwadratow? wtyczkę p4?
<hmmm>

no i benek [dzięki!] podał mi link:
http://www.amd.com/us-
en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/26003.pdf
[o tym pdf-ie chyba piszesz]

mamy sytuację:
Anandtech vs AMD - komu tu wierzyć?

z punktu widzenia elektrycznego - jak byłoby lepiej
zasilać cpu 1.6V - z "linii" 12V czy 3.3????
@|@

pozdr
bluuu